اخبار صنعت خودرو

دنیای خودرو,جدیدترین اخبار خودرو,قیمت روز خودروها,قیمت محصولات سایپا,قیمت محصولات ایران خودرو,قیمت خودرو

اخبار صنعت خودرو

دنیای خودرو,جدیدترین اخبار خودرو,قیمت روز خودروها,قیمت محصولات سایپا,قیمت محصولات ایران خودرو,قیمت خودرو

ضمانت وام شما

يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۴۲ ب.ظ

وام گرفتن آسان شد

امروز روشی را به شما معرفی می کنیم که دریافت وام از بانک را سریع و آسان می کند.

همیشه اولین راهکاری که برای تامین نقدینگی به ذهن ما می رسد دریافت وام از بانک است ، اما دریافت وام از بانک به همین سادگی ها نیست.

بانک ها شرایط بسیار سختگیرانه ای برای دریافت وام دارند مهم ترین آنها داشتن وثیقه یا ضامن بانکی است همچنین در شرایطی شما اصلا مجاز به دریافت وام از بانک نخواهید بود یا نیاز به منتظر ماندن چند ماهه وجود دارد.

اما با یک راهکار هوشمند تمامی مشکلات شما در زمینه ی دریافت وام از بانک حل می شود وامیار یک استارتاپ در حوزه ی مالی است که برای اولین بار در کشور اقدام به ارائه ی راهکارهای حرفه ای برای دریافت وام از بانک کرده است.

از طریق سایت وامیار می توانید با هزاران فروشنده ی وام در سراسر کشور در ارتباط باشید یا برای وام خودتان ضامن و وثیقه پیدا کنید و حتی می توانید با اشخاص سرمایه گذار در سراسر کشور در ارتباط باشید.

افراد هستند که نوبت وام ازدواج آنها فرا رسیده اما به دلیل اینکه به آن نیازی ندارند یا نمی توانند آن را دریافت کنند،– این افراد با دریافت مبلغی وام ازدواج خود را به شما واگذار می کنند و شما صاحب یک وام با شرایط بسیار عالی خواهید شد . همچنین در این سایت وام هایی از 5 میلیون تا چند میلیارد برای فروش یا مشارکت درج شده است که دارای سود هایی از 2 درصد تا 18 درصد هستند.

 

همچنین اشخاصی در این سایت هستند که با دریافت مبلغی از شما و بستن قرارداد ضمانت وام شما را بر عهده میگیرند یا با توافق شما در وامتان شریک می شوند.

سرمایه گذاران در این سایت با روش های مختلف و ضمانت هایی مثل چک و سفته ، طلا ، سند خودرو یا سند ملک به شما سرمایه پرداخت می کنند.

وامیار در واقع یک پلتفرم مالی است و خودش به طورمستقیم در هیچ معامله ای شرکت نمی کند در این سایت شما می توانید آگهی نیز منتشر کنید تا سریعتر مشکلاتتان را حل کنید.

اما یکی از بهترین قابلیت های وامیار مشاوره های تخصصی برای دریافت وام از بانک است مشاوران وامیار با ارائه ی راهکارهای حرفه ای شما را در این راه کمک می کنند.

شما همچنین می توانید از قسمت آموزش های سایت وامیار نیز استفاده کنید.

نکته ی بسیار جالب این است که بر عکس دلال ها وامیار هیچگونه کمیسیونی از شما بابت معامله دریافت نمی کند و فقط با دریافت اشتراک وامیار می توانید از خدمات بی نظیر این سایت بهره مند شوید.

پس اگر قصد دریافت وام از بانک یا مشارکت با سرمایه گذاران را دارید همین الان وارد سایت وامیار شوید و این سامانه ی بی نظیر را به دوستان خود معرفی کنید.

لازم به ذکر است سایت وامیار دارای نشان اعتماد الکترونیک دو ستاره (بالا ترین نشان نماد اعتماد) می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۱۴
postet postet

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی